Bästa julklappen! Rovdjurskalender för 2019 nu klar för leverans

2018-11-16 |

Nu har den lämnat tryckeriet, kalenderns som alla väntat på. Svenska rovdjursföreningens kalender 2019.

Under försommaren annonserade vi efter bilder på svenska rovdjur.
Bilder har strömmat in i omgångar och tog verklig fart efter sommaren. Vi har valt ut 13 bilder som visar små och stora rovdjur både på marken och i luften i vår fantastiska natur.
Bakom bilderna döljer sig tio mycket goda fotografer: Irene Södergren, Krister Fredriksson, Peter W Eriksson, J-Å Hillarp, Catrin Renström, Dorte Bech Pedersen, Bengt Pettersson, Lars-Ove Karlsson och Lorina Stenwall.
För att göra det enkelt att beställa betalar du både kalender och frakt
tillsammans, antingen via PlusGiro: 14942-7 eller BankGiro 5509-3876.
Du kan också swisha 1230540377.
När betalningen är på vårt konto skickas kalendern samma dag. Julklappsproblem? Rovdjursföreningens kalender varar långt över påska.